Reklama

środa, 30 listopada 2011

Dzień darmowej dostawy e-sklepach

W dniu dzisiejszym (30 listopada 2011) ruszyła druga edycja akcji Dzień Darmowej Dostawy.

Pomysł ten inspirowany jest akcją Free Shipping Day, organizowaną w Stanach Zjednoczonych. Inicjatorem a zarazem organizatorem akcji jest Krzysztof Bartnik (redaktor naczelny eKomercyjnie.pl).

Inicjatywa ta ma na celu zachęcić Konsumentów do robienia zakupów w e-sklepach i postrzegania tej formy zakupów jako równie bezpiecznej, a często dużo tańszej od zakupów w centrach handlowych.

Dokonując zakupów w wybranych sklepach w dniu dzisiejszym nie ponosimy kosztów dostawy bez względu na wartość zakupów, czy też sposób płatności.

Akcja nie bez powodu organizowana jest akurat teraz, przed Mikołajem oraz Świętami Bożego Narodzenia. Termin ten ma zachęcić do zakupu prezentów mikołajkowych i bożonarodzeniowych już dziś.

Jeżeli chodzi o sklepy biorące udział w Dniu darmowej Dostawy, to również im akcja ta przynosi wiele korzyści. Sklepy te powinny zdecydowanie zwiększyć sprzedaż oraz co również bardzo ważne, przekonać do siebie nowych Klientów.

Więcej o akcji Dzień Darmowej Dostawy można znaleźć na stronie www.dziendarmowejdostawy.pl