Reklama

piątek, 25 października 2013

Dzień Darmowej Dostawy 2013

Zakupy w Internecie cieszą się coraz większą popularnością, lecz wciąż daleko nam jeszcze do światowej czołówki jeżeli chodzi o e-handel. Stąd też coraz częściej sklepy internetowe oraz firmy związane z branżą e-commerce  wspólnie popularyzują e-zakupy poprzez różnego rodzaju akcje promocyjne.

Jedną z takich akcji, która cieszy się z roku na rok coraz większą popularnością jest Dzień Darmowe Dostawy (DDD), który w tym roku odbędzie się 2 grudnia 2013 roku (rozpocznie się o godzinie 00:01 a zakończy o godzinie 23:59).

Na dzień dzisiejszy do akcji przystąpiło już 40 sklepów, a jest to dopiero początek gdyż zapisy trwają do 29 listopada 2013, więc na pewno będzie ich zdecydowanie więcej. Szczegóły wraz z listą sklepów biorących udział w akcji znaleźć można na stronie dziendarmowejdostawy.pl

ORGANIZATOR AKCJI
Organizator tej akcji - serwis eKomercyjnie.pl – nie ukrywa, że sam pomysł wzorowany jest na akcji Free Shipping Day, która od 2008 roku odbywa się w USA.

CEL AKCJI
Głównym celem Dnia Darmowej Dostawy jest zachęcenie wszystkich (szczególnie tych, którzy nie są jeszcze przekonani do zakupów w Internecie) do zrobienia bezpiecznych zakupów w sieci. W czasie tej akcji sklepy uczestniczące w tym dużym przedsięwzięciu (w ubiegłym roku to ponad 1800 e-sklepów) oferują wszystkim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości czy też sposobu dostawy.